VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe www.thuledg.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Thule discgolf OÜ (registrikood
14978560), asukohaga Tallinn Narva mnt. 128-70.
MĂŒĂŒgilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
MĂŒĂŒgitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes mĂŒĂŒdavate toodete hinnad on mĂ€rgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba
kÀttetoimetamise eest.
Kauba kÀttetoimetamise tasu sÔltub ostja asukohast ning kÀttetoimetamise viisist. KÀttetoimetamise
tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb tÀita nÔutud
andmevÀljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. SeejÀrel kuvatakse ekraanile tasu
suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu vÔi muu makselahenduse abil.
Leping jÔustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole vÔimalik tarnida seoses kauba lÔppemisega vÔi muul pÔhjusel, teavitatakse
sellest ostjat esimesel vÔimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kÀttetoimetamise kulud)
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 pÀeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse jÀrgmistesse riikidesse: Eesti, LÀti, Leedu, Soome
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed
saadetised jĂ”uavad ĂŒldjuhul ostja mÀÀratud sihtpunkti 1-3 tööpĂ€eva jooksul alates mĂŒĂŒgilepingu
jÔustumist. VÀljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 2-7 kalendripÀeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on Ôigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripÀeva jooksul.
TaganemisÔigus
PÀrast tellimuse kÀttesaamist on ostjal Ôigus e-poes sÔlmitud lepingust taganeda 14 pÀeva jooksul
[olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise Ôigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel
juhul loetleda ning need peavad vastama vÔlaÔigus seaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
TaganemisÔigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-pÀevase tagastamisÔiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik
kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks
fĂŒĂŒsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises
veendumiseks vÔi sellel on kasutamise vÔi kulumise mÀrke, on Veebipoel Ôigus alandada tagastatavat
tasu vastavalt kauba vÀÀrtuse vÀhenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit:
taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@thuledg.ee hiljemalt 14 pÀeva jooksul kauba
kÀttesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, vÀlja arvatud juhul, kui tagastamise pÔhjus seisneb asjaolus,
et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale vÔi defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele jÀrgneva 14 pÀeva jooksul vÔi esitama tÔendi, et ta
on eelnimetatud perioodi jooksul kauba ĂŒle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kÀttesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
pÀeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kÔik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood vÔib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi
saanud vÔi kuni ostja on esitanud tÔendid, et on asja tagasi saatnud, sÔltuvalt sellest, kumb toimub
varem.
Kui ostja on sÔnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kÔige odavamast tavapÀrasest asja
kÀttetoimetamise viisist erineva kÀttetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu,
mis ĂŒletab tavapĂ€rase kĂ€ttetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on Ă”igus taganeda mĂŒĂŒgitehingust ning nĂ”uda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tÔttu mÀrgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise Ôigus
Veebipood vastutab ostjale mĂŒĂŒdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse vĂ”i puuduse eest, mis
oli olemas juba asja ĂŒleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
ĂŒleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja ĂŒleandmisest ostjale eeldatakse, et
puudus oli olemas juba asja ĂŒleandmise ajal. Vastava eelduse ĂŒmberlĂŒkkamine on Veebipoe
kohustus.
Ostjal on Ôigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates
ekirja aadressile info@thuledg.ee vÔi helistada telefonil: +37258230751
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pĂ€rast kauba ĂŒleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab vÔi asendab
Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole vÔimalik parandada ega asendada, tagastab
Veebipood ostjale kĂ”ik mĂŒĂŒgilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult vÔi kirjalikku taasesitamist vÔimaldavas vormis
15 pÀeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili
aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevÔtetele selleks, et kohale toimetada
kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on
selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist
otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal vÔimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes
sellest meile teada e-kirja teel vÔi jÀrgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@thuledg.ee
helistada telefonil: +37258230751
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal vÔimalik pöörduda
Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pÀdevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sÔlmitud lepingust
tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse lÀbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja vÔib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.